Avantier otrzymał homologację na wykorzystanie do celów handlowych w Europie oraz na dostępność pasażerskiej wersji w Ameryce Centralnej.
6/04/2023, FREEHOLD, N.J. (BUSINESS WIRE)
Cenntro Electric Group Limited (NASDAQ: CENN), wiodąca spółka technologii pojazdów elektrycznych z nowoczesnymi, sprawdzonymi na rynku elektrycznymi pojazdami użytkowymi, ogłosiła dziś, że spółka zależna będąca jej całkowitą własnością - Avantier Motors Company wypuści na rynek nową linię elektrycznych mikrosamochodów przeznaczonych do wykorzystania w obszarach miejskich. Avantier jest trzydrzwiowym hatchbackiem i będzie początkowo wypuszczony na rynek w Europie i Ameryce Centralnej.
Avantier otrzymał w Europie homologację na wykorzystanie do celów handlowych zgodnie z typem homologacji EU L7e. Pasażerska wersja Avantiera będzie dostępna w Ameryce Centralnej.
Dwusiedzeniowy kompaktowy model Avantiera oferuje kierowcy komfort wraz z w pełni wyposażonym i przestronnym wnętrzem. Zasilany silnikiem elektrycznym PMS i akumulatorem litowo-żelazowo-fosforanowym 13,9 kWh, Avantier ma zasięg 170 km (106 mili) oraz maksymalną prędkość 90 km/h. Avantier jest przeznaczony do miejskiego komercyjnego użycia w szybkiej dostawie i usługach pokrewnych oraz na wybranych rynkach w transporcie pasażerskim.
„W miastach na całym świecie sposób w jaki podróżujemy jest na nowo definiowany. Dzięki Avantier Motors możemy zaoferować rozwiązanie, które dostarcza zerowy poziom emisji poprzez wysoce wydajny elektryczny układ napędowy, na dostatecznie dużym podwoziu z zaskakująco przestronnym wnętrzem,” powiedział Peter Wang, Prezes i Dyrektor Generalny Cenntro. „Środowisko naturalne prosi OEMsy, by przemyślały ponownie w jaki sposób łączymy innowację i technologię w celu przedstawienia nowych rozwiązań wspierających przepływ towarów, usług i tam gdzie rynek zaaprobował pasażerów.”
Cechy pojazdu: Silnik z tyłu z napędem na tylne koła, zawieszenie niezależne Macphersona (przód), trzywahaczowe nie-niezależne zawieszenie tylne (tył), układ elektryczny EPS, system ABS, tarczowe/bębnowe hamulce, układ hamulcowy z odzyskiem energii, klimatyzacja, ogrzewanie, poduszka powietrzna, elektryczne okna, tylna kamera, czujniki cofania, system wspomagania pod górę.
Stwierdzenia dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu przepisów dotyczących „bezpiecznej przystani” amerykańskiej ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. Stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują wszystkie stwierdzenia, które nie są faktami historycznymi. Takie stwierdzenia mogą, ale nie muszą być, identyfikowane za pomocą słów takich jak „może”, „wierzy”, „przewiduje”, „może”, „powinien”, „zamierza”, „planuje”, „będzie”, „cel(e),” „może”, „oczekuje” „oczekuje(a),” „oszacuj(e),” „projekt(y),” „prognoza'', „pozycjonowany”, „w przybliżeniu”, „potencjał”, „cel”, „strategia”, „perspektywy” i podobne wyrażenia. Przykłady stwierdzeń dotyczących przyszłości obejmują między innymi: oświadczenia dotyczące możliwości montażu i dystrybucji, zdecentralizowanej produkcji oraz w pełni zdigitalizowanych rozwiązań w zakresie autonomicznej jazdy. Wszystkie takie stwierdzenia dotyczące przyszłości są oparte na aktualnych przekonaniach, oczekiwaniach i założeniach kierownictwa oraz podlegają ryzyku, niepewności i innym czynnikom, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki znacznie różnią się od wyników wyrażonych lub sugerowanych w niniejszym komunikacie. Dodatkowe czynniki ryzyka i niepewności, które mogą mieć wpływ na stwierdzenia dotyczące przyszłości Cenntro, można znaleźć w ujawnieniach zawartych w publicznych zgłoszeniach Cenntro w SEC, w tym w „Czynnikach ryzyka” w Cenntro Raport roczny na formularzu 20-F złożony w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd 25 kwietnia 2022 r., z którym można się zapoznać na stronie www.sec.gov.